Sand och skog, grill och babbel!

Vi fick fin besök från Nyköping i två dagar. Familjen Sandh/Skoog kom ner till Kalmar. Vi hann ses två kvällar och lite på dagarna. Tyvärr så jobbade jag men jag tror att de hade mysiga stunder i Kalmar utan mig. Vi hann hänga lite på stranden, fika och grilla. Gulla med Axel, ett självklart inslag. Han var som alltid så fin!



Det är så skönt med trädgården! För det första så är nathalie allegisk mot katter så vi hade ju inte kunnat sitta inne. Sen känns det så lyxigt att kunna grilla och bara sitta utomhus och snacka. Vet inte när den lilla förälskelsen ska släppa men det är så gööött!





Så här sällskaplig var vi kväll nummer två. Kväll nummer ett höll Axel till i sin vagn, haha.


Det var väldigt mysigt att ha er här!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, vilka fina bilder! Tack själva...kan inte sägas för ofta, vi hade verkligen jättetrevligt! Både jag och Edward kände att vi kunde koppla av och vara "som vanligt folk" :o)Va söt lilla kissen är!!Atjoo! ;o)

2009-08-10 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0