Nya lyan!

Ja nu börjar vi bli klara. Vi har jobbat på bra ändå, trots jobb och ryggskott. Det känns riktigt som hemma här, vi trivs jätte bra!
Badrummet med badkar!

Louise fynd till köket, börjar vänja mig...







Köket börjar kännas färdigt, det enda vi ska göra är att måla bordet vitt. Men det får bli ett semester nöje!
Vardagsrummet, liten läshörna och en tv som det ekar lite över. Men vi gillar det!!

Vår tavelvägg, den blev riktigt bra! Det är kul när två personer men ganska olika smak kan bli så enade om saker, för vi båda trivs i alla rum. Kompromiss är ledordet!



Äntligen har jag fått mitt vita sovrum, jippiiii yeeeey! Det är jätte mysigt och skit bra med varsitt skrivbord längst ner i rummet. Med ett draperi så man kan stänga bort om det är lite rörigt, det gillar vi!

Flickorna som hänger över sängen!


Hallen är inte klar, men det kommer uppdatering på det. Det finns några semester projekt just där. Men nu har jag bråttom zum arbeit.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: salli

bohoooo vad fiiiint!

2009-08-06 @ 14:00:08
Postat av: Anonym

Nice , blev ju kalasbra :)/ mille

2009-08-07 @ 12:48:28
Postat av: Åsa

Lampan blev perfekt med tavlan och bordet, ni skulle ha satsat på mattan som vi såg på loppisen. Urfint med alla tavlor. Det syns att ni jobbat hårt, snyggt tjejer!!!!!!Kram Åsa

2009-08-07 @ 20:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0