Linslus, vare sig man vill eller ej!

Det är så kul med nya kameran! Jag hann ta ett par kort igår... stackars katter. Nu kisar de när jag kommer springande med kameran för att de vet att de snart får en blixt i ögat. Louise har jag knappt träffat sen jag fick kameran så hon är inte lika uppskrämd!


Jag ska bara lära mig alla olika inställningar. Jag vill lära mig att fota och ställa in manuellt, men väntar till mamma kommer. Honär en fen på det och jag får det beskrivet för mig i praktiken, inte läsa mig till det. Det har jag inte tålamod till...

De ringde från Specsavers idag igen, och jag får ta med mig en person dit! Sorry Ludde, men det blir nog Louise, trots att du är mitt största fan! Ska ju bo på hotell och grejer! Så nice, blir ju lite semester samtidigt. Jag fick ju dessutom bestämma när jag vill åka hem på lördagen så då passar vi ju på att stanna hela dagen i stockholm så klart! Perfekt!

Nu blir det tenta plugg... organisation och ledarskap. Vore ju skönt att slippa den kanske:)
Ska träffa en studievägledare på måndag för att se hur jag ska gå till väga om jag inte skulle klara tentorna. Får se om hon har några bra tips på vad jag skulle kunna läsa annars!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0