Jag har synfel!!

Var på specsavers idag med, himla rännande där, och gjorde en synundersoökning. Jag har minsan ett litet synfel på höger öga, översynt med +25 och brytningens fel -,50. Så nu kan jag med gått samvete tävla i tävlingen "modeller med synfel"! Har även beställt de bågar jag ska ha! Och Louise har tagit cirkus två hundra bilder till på mig! Så i kväll är det dags att välja ut vilka fyra bilder jag ska skicka med...

En lite bild visning från Amandha och Therese vistelse här. Vi har hunnit fira födelsedagsbarnet, varit ute och visat slottet, sjungit singstar... Idag kom svärmor med, hon lär åka på att sjunga ett par låtar hon med!









Nu är hela truppen och klättrar med mr Martin. Ikväll blir det grillning, nice nice!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0