Grattis mig själv!

Idaaaag är ingen vanlig daaag idag är Fias födelsedag, hurra hurra hurra!!

Japp numera 25 år. Ångesten klarade jag av igår, lite jobbigt men idag är det bara kul! Ligger och väntar på att Louise ska köpa/ordna frukost, kul att fira mig som är äldigt morgon pigg, inte hon, hahah

Sen blir det handla och fixa lite inför ikväll!

Här är mina nya brillor, jag fick dom igår och använder dom hela tiden. De är as sköna och skit snygga! De är dom jag ska tävla med i september!



Kanske ska försöka sova lite ändå... Iaf Hurra hurra hurra, för mig!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gratulerar!!=)

2009-08-25 @ 12:20:29
Postat av: Frida Gustavsson

GRATTIS! :)

Och lycka till i tävlingen!

2009-08-25 @ 15:44:20
Postat av: Bergströms

BAMSE GRATTIS från oss alla!!!!!!

2009-08-25 @ 18:54:18
Postat av: Anonym

Grattis än en gång på födelsedagen vännen!! Hoppas festen blev lyckad... Du, glasögonen var jättesnygga, jag är säker på att Axels skratt var av glädje :o) Men jag blev lite osäker på ditt sms för på den bilden såg de rätt gigantiska ut..och jag vet att du inte vet vad ironi och sarkasm är men man vet ju aldrig! kram!

2009-08-25 @ 21:55:07
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Söta söta söta! Eller snygga, coola, skitfina och ett vinnarpar! Nu sitter jag och laddar för tjejmilen... HAHAHAHA.. tänk att jag ska springa en mil??



Tråkigt att vi missade din fest men vi får ses snart som ett "second b-day party".

Kramen på damen

2009-08-30 @ 08:54:30
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis Fia =)

2009-08-31 @ 09:12:56
URL: http://muddan.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack alla gulliga!!

2009-08-31 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0