Glaseri...

Bara så att ni vet så ska jag verkligen på någon slags glasögongala. Jösses jag börjar verkligen bli nervös. Idag ringde det ytterligare en tjej som talade om att de skulle släppa ett pressmedellande om vilka som var deras kandidater, så hon undrade ifall det gick bra om jornalister skulle ringa mig. EH ja visst *uppmärksamhet* gör väl inget. Frågan är vem som skulle ringa mig... Kanske bli jag lite lokalkändis! "Fia- Kalmars stolthet- hon bär specsavers glasögon som en gudinna"! Ja vem vet...

Jag fick även ett mail idag där det stod att nästa vecka kommer det att höra av sig en stylist!! En STAJLIST! Hehehe, hon ska nämligen fixa mig inför denna gala... helt gaaalet! Men mkt kul! Så är livet som glasögonbärare, fattar inte varför folk kan mobba "glasögonormar" jag menar lever de ett sådant flott liv som jag ska göra den 11 sept, så är de ju kungar! Skämt å sido, det ska bli en kul grej att ha varit med om!

Katterna börjar iaf komma överens, äntligen. Nu leker de som de ska, dvs Chelsea försöker inte halvt döda Clinton... söta är de iaf!



Hahaha hon är SÅ söt när hon är arg. Nope jag gillar inte att retas, varken flickvänner eller katter, men hon ser verkligen inte mkt ut för världen när hon fräser.

Jag ska äntligen köpa en digital system kamera!! Jippiii!! Jag vet inte hur mkt kort jag tagit på katterna redan, fatta med en bättre kamera! Å Louise lär ju få akta sig!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: VeeeBeee

Gangsterrr

2009-08-12 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0