Färjan 2

Jag har hittat en till finlandsfärja på land, Olearys... Harrys har fått en likasinnad i min skala över ställen som påminner om finlandsfärjor. Herregud... Kareoke, glitter trådar bakom den inkompetenta DJ:n, som hade hittat skivsamlingen från högstadiet.

Folk var drängfulla och dansade så vackert på färjans dansgolv, tre i taget. En gav pekade finger till mig för att jag inte ville ställa mig upp och dansa, trevligt! En annan kille hade hittat ett par jätte moderna brillor som han inte bar upp alls, hahah har kanske blivit lite skadad, han hade dessutom hottat till klädstilen men det funkade inte...

Jaja ialla fall så satt jag ju inte där själv igår kväll utan jag hade väldigt mysigt sällskap! Jennifer och Annie! Vi satte oss först på uteserveringen och stod ut i nån timma. Jag är lite besviken på detta hemska svenska sommarväder... SUCK! Sen satt vi där inne och pratade och skrattade! Jag hade en jätte kul kväll med er tjejer!


Okej nu är det off too work!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0