Bubbel och semester!

Igår fixade jag en liten date för mig och Louise! Först drog vi och testade Calmare Spas massagestolar, det var så skönt! Ett tips för de som bor i Kalmar och vill ha lite avkoppling, 15 kronor för 6 minuter massage... Kan rekommenderas!
Sen så firade vi Louise nya jobb... liten flaska bubbel trots att ingen av oss gillar det men det hör ju till. Kom även rekommendera det drickat, för det var inte så sött som andra kan vara. Jag hade fixat mat hemma sen. Det blev väldigt mysigt!



Nu har vi huset fullt, Therese och Amandha är här! Blir nog en massa singstar, för de har tagit med sitt! Förra helgen fastnade jag frmför det på tjejfesten... så risken finns ju att min stämma kommer klinga här med!

Jag har även semester nu, ska bli skönt. Två veckor!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa "the exboss"

Hej vänner! Har väl missat något nu när jag är utan dator men vad har Louise fått för nytt jobb och om det verkar kul så grattis till det!!! KRAM saknar Dig och Louise!

2009-08-15 @ 19:54:47
Postat av: Fia

Heej!

Jo Louise har blivit coach på sitt jobb och fått ett "eget" arbetslag att basa över! Hon klättrar snabbare än blixten på canal digital! Så det var värt att skåla för!!

Ja nu var det bra länge sen vi sågs... Kram

2009-08-16 @ 11:02:06
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0