Vår något annorlunda katt...

Chelseas bästa är sport på TV, hon kan sitta mitt framför TVn i evigheter och kolla på biljard, fotboll, boxning och tennis... Det spelar nog ingen roll vad det är för sport bara det är sport... Hon har även fått dille på att kolla när man duschar. Först var hon jätte rädd för vattnet, nu sitter hon på toan, där man spola och tittar och pratar med en under tiden man duschar. Sen när man är klar för man gärna lämna en lite stråle vatten kvar och lägga dusch munstycket på golvet så hon kan "plaska" med vattnet. Det lilla monstret!

Kommer vara tomt utan kattens prat och Lojsans sällskap under Paris resan. Men det ska bli kul och nice med semester. Nåt fel är det på mig kropp efter som jag drabbats av någon konstans trötthet. Det hjälper inte att sova eller äta. Lousie tvingad i mig en kanna vatten idag, hjälpte lite mot mitt snurriga huvud... men inte mot tröttheten. Jaja jag försöker göra klart så mycket som är möjligt i skolan eftersom jag drar till Nyköping i morgon. Jag ser fram emot resan, det ska bli kul att ha alla syskon runt en samtidigt och att i samlade allihop, det är ju inte så ofta nu förtiden. Det är ju bra att det ska till en Parisresa för att locka oss till samma plats, haha! Får väl se om det går att få in lite bilder under resan gång, annars blir det ett helt album när jag kommer hem. Siktar på att turista så mkt det bara går!!





Vi får hoppas att detta underbara vårväder håller i sig nu så att vi får vår på riktigt!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Klart du får vara kräsen när det gäller sommarjobb, du är värd mer än att "bara" vara nån jäkla bärplockare. Jag tycker det är väldigt konstigt att de på Hemtex inte kunde ta emot dig, du måste ju vara en värdefull kompetens att ha på jobbet.

Sen måste man ju bara älska lilla kissen, hon är ju SÅÅÅÅ söt!!

2009-04-01 @ 19:18:26
Postat av: Karin

Jag ÄLSKAR Chelsie!



2009-04-02 @ 09:15:18
Postat av: Nathalie

Haha, knaskatt! Men du, Chelseas sällskap och Louise prat måste det väl ändå va? ;o) Angående din trötthet-brist på järn kanske? Testa käka blodpudding en vecka, du mår säkert skitilla men blir pigg! :o)

2009-04-02 @ 13:24:46
Postat av: Fia

Japp, sådan herre sådan hund brukar man ju säga?! Det jag undrar är om man säger något om ägarna till de katter som beter sig annorlund... Sådant katt sådan, vaddå?!

2009-04-02 @ 15:07:17
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0