Vädret höll i sig hela helgen!

Carina och Henke fick med sig Louise Longboard, glädjen är stor. När vi käkat lunch med Carina å Henke på Ernesto och gått en promenade drog de hem.
Vi tog oss till en brygga, jag på cykel Louise på brädan. Med brädan som huvudkudde fick jag sola näsan ytterligare en dag. 






Nu är jag smått trött på godis kan jag säga. Jag har till och med fått ont i huvudet, brukar vara ett tecken på för mycket socker. Jag har även köpt järntabletter, så nu jäklar ska jag bli av med min trötthet! Får bli något salt till middag, haha!
I morgon sätter tenta plugget igång igen. Utomhus kanske?!
Jag hoppas alla har haft en lika skönt och rolig påsk som jag!
Ciao!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0