Rött, e gött!

Vi hade grymt kul igår! Middag hos Jennifer och sen bar det av till Kåren, Louise var med! Det var faktiskt väldigt kul där, brukar ju inte tycka att det är så kul inte...




(Haha vilken fotograf jag är!)
Vi fick jätte god mat och en massa efterrätt. Det gick i en del vin! BÄsta kombinationen, mat och trevligt sällskap!

Idag har jag pluggat och grillat. Jag Jennifer och Lousie tog oss till den vanliga stället och jag läste å brudarna lyssnade på musik. Jag fick även en show där Jennifer med hjälp av Lousie visade hur det är att vara överrörlig.... hahah. Lägg märke till att min tjej är lika lång som Jennifer när Jennifer står på knä, hehe.




'
Vi inhandlade en röd liten goding... No more onetime grills. Nu har vi vår egna lilla sak. Otåliga som Louise och jag är hann vi ju självklart gnälla på ett det var fel på grillen, kolet och grilla färdig innnan den riktigt fina glöden kom.Hahah ja man ska ju lära sig, men nu vet vi att om man väntar ett tag så kommer grillen och kolen vara utmärkt!






Jag har svikit söndags filmgänget för att stanna hemma och plugga. Kloktjej... jajemen! Är dessutom för trött för att kolla film så det är bättre att tröttmössan sitter hemma.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise

Grilla ikväll?? :P

2009-04-27 @ 12:29:33
Postat av: Fia

Klart vi kan, om vi hinner!!

2009-04-27 @ 12:34:23
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0