Solsken och longboard eller bibliotekt och board?!

Tänk om alla måndagar kunde vara som igår! Plugg, ut i solen, grill på kvällen. Det är ju livet!
På eftermiddagen igår tog vi oss till den stenmuren kring kyrkogården och satte oss och solade. Kaffe med och pluggböckerna. Louise och Karin tog en tur på Longboard. Jag har också testat att åka, går ju framåt iaf. Louise vill köpa en ny och då blir det ju en bräda över, så vem vet kanske ser jag Kalmar på bräda i sommar! Det vore gött. Men det vara innebära livsfara när jag åker, rätt som det är står jag blixtstilla på marken efter att ha försökt att ta fart och brädan rusar rakt fram med en otrolig fart. ÄN så länge har jag inte skickat brädan på något person, hund eller annat levande, utan bara rakt i i olika stackars buskar som råkat vara ivägen. Jag har inte heller ramlat än! Well done!











Grillningen igår innehöll första köttbiten på grill. Vi blev bjudna till kusin med man! Det var så nice! Sen var det fotboll och kladdkaka. Den sistnämna slank ner det första kunde jag hoppat över, Kalmar vann ju inte na...

Nu är det tillbaks till det vanliga igen. Lousie börjar jobba och jag sitter på biblioteket. No more easter holyday... Här på bordet där jag sitter radar böcker upp sig i högar, vilken ska jag välja : "Den nya affärsredoviningen eller organisation och organisering". Läsa om Weber och  byråkrati eller räkna på redovisning och bokföring?! Hahaha, solsken och longboard är ett minne blott. Men vilken påskhelg vi haft! Järntabletterna vekar funka, är piggare på kvällarna nu, det känns riktigt gött! Så jag kanske ska utmana Karin, Martin och Louise i filmrace?!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0