Snorig näsa, Fias största problem just nu...

Jag vet inte vad som hände med min näsa idag, det är som en kran fylld med förskylningsvätska. Jag satt på biblioteket i två timmar på morgon och blev tvungen att gå hem för att det bara rann. I hemmets lugna ro finns ju tillgång till div. salvor och en mängd papper. Jag slipper även skämmas för att jag snörvlar. Jag vet inte hur det ska gå på föreläsningen. Det är ett av de värsta ljud jag vet när folk snörvlar.... fiii fan. Jag sprang igår för jag trodde att förskylningen hade släppt, men i princip efter att jag slutat springa så löpte näsan amok. Jag har inga andra symptom men men... Det jag menar är: "Det är farligt med motion"

Jag kom på att jag såg en rolig grej i Paris. Min syster visade oss det när vi var och irrade i storstan. Uppe på taket på ett hus, ett universitet tror jag, såg vi på långt håll en grön och vit liten fyrkant. När vi kom närmare såg vi att det var ganska stor och syrran förklarade att det var ett portabelt hotell. Nu lät det som om man kunde stoppa det i ficka och vika upp det lite överallt, men så är inte fallet. Det krävs nog en helikopter eller så för att få dit det. Det här lilla hotellet, jag vågar inte ta reda på vad det kostar att bo där, förflyttas världen runt till en massa olika kända byggnader. Just nu befann det sig i Paris, coolt!






Ja det var schysst iaf! Lite kontrast mellan en ultramodern lite låda och dessa maffiga gamla byggnader.

Nu ska näsan och jag fortsätta läsa om förutbetalda intäkter och upplupna kostnader. Det är ungefär lika kul som det låter. Snart börjar nedräkningen mot tentan/England /omtentan/Louise blir 23.
Ja Lilla Louise blir 23, å hon är SÅ orolig att jag inte ska veta vad jag ska köpa till henne, "För hon har ju inte önskat sig något", hehehe.... Det ska vi nog lösa. Det finns ju en lite kiosk/mini livs runt hörnet. En tidningen och en påse chips, sen är det klaaart! 
Snor å hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0