Sista rycket!

Nu är det sista rycket! Tentaplugg med Karin hela dagen, i kväll blir det lite packande och förhoppningsvis känner jag mig färdig pluggad! 

Ställde mig (oss) i kö på två lägenheter igår. Hoppas hoppas någon av dem! De både var i äldre hus och med två rum. Det vore gött! Vi hittade även ett syskon och lekkamramt i form av katt till Chelsea, för se om den kattungen får komma till oss... den som väntar på något gott kan ju vänta en stund!

Idag är en bra dag, jag är på riktigt bra humör och solen skiner! Det är faktiskt riktigt skönt ute!
I morgon ska jag på arbetsintervju också! Spännande! Vi får se om det går vägen! Det vore schysst att få ett jobb i en butik, där man faktiskt säljer varor direkt till kunden! Det har jag kommit fram till efter mitt lilla "break down" över IF, att jag kan sälja om jag har varan framför mig och kunden som är intresserad finns där... Inget mer telefon jobb för mig.  Fick ett litet uppvaknade gällande jobb, jag klara faktiskt inte ALLT, och det är ju så där kul att inse att jag har begränsningar. Hahaha, men lärorikt!

Snart flygs det till Englandet! Ska bli så kul att få resa med Louise!
Tillbaks till redovisnings och budgeterings världen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0