Sist in först ut, eller hur det nu funkar...

Jag kommer i morgon att avsluta det jag tror kommer blir min kortaste anställning någonsin. Jag har bestämt mig för att inte stanna kvar på IF. Ska på arbetsintervju på torsdag för en guldsmedbutik. Vi får se hur det går. Kan bli mkt bra om hon vill anställa mig, vill säga! Jag var in på lördag och hälsade på henne, butikschefen, och hon var väldigt trevlig! Hon hade iofs fått in en massa ansökningar såklart och hade fler intervjuer denna gång, så jag får be att ni håller tummarna en gång till. Jag ska leta för fulla muggar efter andra jobb... Men först tenta i redovisning och budgetering!

Idag fick massor gjort. Vi var i skolan från åtta till sju... Case rapporterin i all ära. Jag tycker ju att det är kul, men jag vet att det inte var så många som höll med mig. Lite praktiskt arbete är inte dumt!

Så var det med det! Dags för sängen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa "theExboss"

Men vad hände nu då? KRAM självklart håller jag tummarna!!

2009-04-29 @ 01:43:56
Postat av: Fia

Ja du Lisa, jag vet inte vad som hände... Kände mig så sjukt dålig på det jobbet att jag fick en smärre panikattack... Jag har väl insett att jag inte klarade av det och det skulle inte ha fungerat en hel sommar på det jobbet... kram

2009-04-29 @ 10:24:05
Postat av: Lisa "theExboss"

du är modig du!!

2009-04-29 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0