Potatisboden, gå dit!

Vi handlade på "Potatisboden" igår, å det kommer bli vårt nya ställe i sommar. Det hade massor med grönsaker, frukter och bär! Även glass, feta och otroligt goda oliver. Det fanns allt för en schysst picknick. Det blev färsk potatis, jipppii yeeey för en potatis älskar som mig!, rödbetor och oliver. Jag kan verkligen rekommendera det!

Rakt över gatan fanns en lite Tempo butik (visste inte ens att Tempo existerade längre) som inte var lika mysig. Det stank rök. Men det lilla asiaten i kassan blev snabbt min favvo när jag skulle köpa snus (eftersom Louise å jag inte rökt på över 3½ vecka!). Han frågade efter leg, jag hade inget och då kunde han inte sälja snuset till mig. Hehehehe, man e ju fresch som en 17 åring va?!!

Kolla lilla Chelsea, jag kan bli så jävla trött på henne ibland när hon har sönder saker och springer runt å "tjatar" hela tiden. MEN detta gör till och med så jag smälter:


Ett givet moment nu förtiden, eftermiddagskaffe utomhus (hahaha vilken pensionärvarning, men det är GÖTT med sol å kaffe!)


Nu närmar sig helgen igen. Jag fattar inte att tiden går så jäkla snabbt. Jag ska försöka att fortsätta plugga och hoppas på lite grillning så klart! Lite öl ska jag nog också hinna med också! På måndag drar utbildningen igång för jobbet. Ska bli spännande och se hur jag klarar av det!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0