Nervös och nagelbitning...

Det är intressant att se hur kroppen reagerar på olika situationer. Att jag kunde bli så nervös för att utföra ett arbete trodde jag aldrig. Jag hade så sjukt ont i magen i morse innan jag gick till jobbet, jag kunde inte ens äta frukost och detta för att jag var så nervös. Jag har inte varit så nervös över något på riktigt länge. Jag är van att kunna det mesta där jag jobbar och princip kunna det i sömnen. Nu har jag ingen aning om vad jag håller på med. Efter dagens pass så känns det betydligt bättre! Jag känner mig lugnare. Alla säger att de var nervösa i början, men det hjälper inte för jag känner det som ett stort nedsteg att vara så nervös inför en arbetsuppgift. Det är helt sjukt konstig att känna så. Men det är ju självklart att jag inte kan saker och ting när jag inte varit på stället innan...

Igår fick jag efter jobb och tenta plugg en skön avslappning men några öl på lilla puben med Louise och Martin, det var grymt skönt att göra något helt annat! Jag ska försöka sätta mig med plugget nu och sen blir det god mat! Får se om jag hänger med ut eller om jag stannar hemma ist. I morgon är det "tack-för-att-ni-hjälpte-mig-att-flytta-middag" hos Jennifer. Det ska bli kul! Nu ska det bli gött med en kopp kaffe sen in i världen där budgetar, siffror och årsredovisningar hägrar! Sound's fun?!

 Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lee

det kommer gå braaa för dig på jobbet Fia, sälja saker per telefon är ju riktigt kul. nyckeln ligger i att hitta rätt röst, rätt "svar på tal" osv osv. när man väl kan det så kan du sitta o plugga smatidigt som du kränger försäkringar. jag lovar! :P

2009-04-24 @ 17:51:51
Postat av: Karin

Fia jag tror inte du har någon anledning att vara nervös inför jobbet, du verkar ju klara det galant! Skolan ska vi klara ihop, den här jäkla kursen. Nu sitter jag hemma med Daisy efter en låååång utekväll haha, hon ar helt uppgiven och slut efter allt ylande....Har faktiskt pluggat lite tills nu....fan inte klokt men men.

Kram!

2009-04-24 @ 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0