Liten har blivit stor!

Nyss så satt jag på golvet och utförde mina akademiska studier med inslag av lekis. (Vilket innebär mindre kort med ett ord på ena sidan och beskrivningen på andra sidan). Våran kära katt skulle självklart vara med. Som alltid ska hon vara i knät, på datorn, i sängen, vid toalettstolen, i skåpen i köket. Så om hon inte låg i mitt knä så var hon tvungen att nosa eller bita på de kort som jag höll på med. Det börjar bli en vanesak nu, hon är överallt...
Men iaf det jag kom på när jag satt där på golvet var att katten är ju stor. Jag blev tvungen att fota henne och jämföra med kort från den dagen vi åkte till Öland för att hälsa på henne... Jösses vad hon INTE är kattunge längre. Kolla själv:


Okej det sista kortet blev inte jätte vackert men hon vägrar ju ligga still när jag ska fota, plus att så fort jag tar fram kameran måste hon bita i snöret som tillhör den vilket gör att hon absolut inte tänker posa för matte. ( Just nu i skrivande stund har jag en katt i knät, med ena baktassen på min högra handen, som följer med när jag skriver... som sagt hon är alltid på en). Jag tyckte det var kul att se... Jag vet att jag är så "kattägig" nu som visar såna bilder men hon e jö göllig jö!
Annars är det bokföringplugg för hela slanten!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise

vårat lilla monster aka pipen.. hon e söt asså.. shit du har blivit en katt tant :P

2009-04-17 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0