Jobb!

Sommar jobb eller snarare jobb, klaaart! Det känns så jäkla roligt! Jag var på intervju igår för ett jobb som försäkringsmedlare/säljare för if, eller Aditro som hjälper if med denna tjänst är det väl snarare jag kommer jobba på. Jag känner ju lite folk på Aditro! SÅ det blir kul! Louise bland annat, hahah gulligt va?! Fast vi sitter inte på samma avdelningen så vi kommer inte kunna tåflirta när vi pratar i telefon. Jag börjar redan den 20 april med utbildning, sen kommer det dra igång med jobb direkt, vad jag förstår! Så nu är det bråda dagar för fröken G-son, omtenta, tenta och jobb! Hehehe, herregud men det ska funka. Det måste funka. Sen ska jag klämma in en vecka i England där oxå...

Det roliga är att igår ringde ett annat telemarketing företag som jag sökte en tjänst hos och frågade om jag kunde komma på intervju idag, den intervjun fick jag ställa in eftersom jag fick det andra jobbet idag!! Känns riktigt skönt! Idag ringde de även från IKEA och frågade om jag var intresserad av att komma på intervju men det blev lite försent nu när det andra är klart.
 
Har dragit på mig en riktigt förskylning, gick väl för lättklädd i Paris antar jag. Segt ät det eftersom jag inte riktigt har tid att vara hängig just nu... men det går över till jag gifter mig som min farmor alltid sa! Jag litar på henne men hoppas på att förskylningen försvinner snarast!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stina

att jobba ihop är hur mysigt som helst!! Det har ju jag gjort med min älskling i 5 år nu ;)

Hoppas det går bra med pluggandet och grattis igen till ditt jobb. Välkommen till branschen och kul att det är just if:s försäkringar du ska kränga!!!

2009-04-12 @ 14:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0