Jag har sålt!

Nu har jag provat på att jobba på riktigt. Jag var något vansinnigt nervös. Hjärtklappning och svettades som en galning. Efter ett tag när jag inte satt på helspänn så släppt nervositeten och jag sålde faktiskt en försäkring, känns bra första dagen! Den andra som jobbat längre säljer kanske mellan 0 (två är målet per dag) till 5-6 stycken. Så min lilla insats blev ju faktiskt bra. Fick både beröm och apploder, haha! Det känns lite lugnare nu, men det är klart att jag är lite nervös fortfarande. Det är riktigt schysst människor som jobbar där, alla är väldigt hjälpsamma så hamnar jag i knipa så finns det alltid folk att fråga. Jag kan ju säga att det är stor skillnad mot att sälja till en människa i en butik som faktiskt sökt upp butiken för att handla varan. Och en stor skillnad är ju att titta på en kundbild på en skärm jämfört med ett ansikte. Men jag lär mig!

Nu är det tenta plugg på bibblan, hjärnan funkar så där efter 8 timmars jobb, men nu ska jag få fart på tenta plugget med! I morgon är det "bara" skola som gäller.

Jag börjar längta efter Englandsresan nu! Ska bli riktigt skönt att komma iväg med Lousie!
Så är det med det!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Modig tjej!!!!!!Grattis till jobbet!

När bär det av till Farfar i England?

Och när kommer ni till Huvudstaden nästa gång, vi längtar efter er!!!!!!!

2009-04-23 @ 19:48:20
Postat av: Louise

Du e grym!!!!!!!!!

2009-04-23 @ 20:36:56
Postat av: Fia

Tack tack tack!! Känner vi ju inte så modig kanske, mest skraj och skakig. På det igen i morgon!



Farfar och england blir första maj! Ska bli väldigt kul! Stockholm, vet ej... men snart hoppas jag!

2009-04-23 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0