IF...

Det gick bra idag! Det finns en del att lära sig om försäkringar kanjag säga. Men det ska nog inte vara helt omöjligt att klara detta jobb också. Det var underligt att "tillhöra" en nya arbetsplats. Är ju van vid att det är Hemtex nyköping/katrineholm som är min arbetsplats, men nu har jag en ny. Det var jag och två tjejer till som börjar som nya. De var schyssta, en av dem går samma kurs som jag just nu. Hon var gullig! Vi fick utbildning från 4 till 9, och i morgon från 8 till 12, sen är det menat att vi ska börja med lyssna och sen sitta själv... Jag får en lite klump i magen och biter lite extra på naglarna, jag är alltså lite nervös, haha! Men det är väl så det ska kännas när jag inte gjort detta tidigare!

Nu är det budgeteringsarbete att göra och gå igenom material till morgondagens utbildning, hej å ho!
Men jag trivs, nu är jag glad! Very much 2 do, and i like it!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, va roligt att du sitter och gör samma sak som jag gjorde för nästan exakt ett år sen! Helt sjukt vad saker och ting förändras... och du, det är inte en förkylning..näsrinneriet stavas p o l l e n a l l e r g i...förbannade vår! :o)

2009-04-21 @ 22:10:30
Postat av: Fia

Ja jag gör så samma lika som du! Skulle kanske behöva lite lugnande tips... nerverna är lite på helspänn.



pollenallergin som jag hade i en dag måste botats fort. Den är borta nu!

2009-04-22 @ 18:17:45
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0