Bitter Britta!

Ja nu är det lördag! Solen skiner! Det är varmt! Perfekt för en filt i parken och grill! Kanske lite kubb och några öl! Kul för dom som har tid med det! Grattis om du är en av dem. Själv är jag bitter som fan. Plus att jag måste plugga som en galning. Kul kombination. Det kanske är bra att jag är ensam hemma så resten av familjen slipper mig... Eller just det katten är hemma. Jaja, det har ju hänt förut att jag varit bitter så det var ju kanske inte någon nyhet...

Ska snart plocka ihop min underhållande böcker/anteckningar/föreläsnings slides/övningstentor och dra en port bort. Jennifer bjuder på mat! Det ska bli kul.

Igår fick jag mig en dos av reggae! Vi var på söderport och lyssnade på ett (skånskt?!) reggaeband! Det var veri nice, och så några öl på det, ännu mer veri nice! Martin och Karin, Lojsan och jag gick dit. Stackars Karin fick gå efter 20 minuter för att hennes hund, eller snarare hundvaktshund, hade ylat och gnällt så att grannarna ringde och tala om det för henne. Kul med djur! Något sådan skulle Chelsea ALDRIG göra... Hon gör en massa andra dumma saker men det är ju inget som grannarna får lida av. Idag var hon så hjälpsam när jag skulle slå in paket (Ja Louise det är till dig!!). När jag skulle ha snöre på paketen var Chelsea tvungen att dra snörena. Eller så hoppade hon efter snörena och satte klorna i mina lår för att komma åt snörena lite bättre. När jag skulle klippa av papper så var hon självklart tvungen att ligga PÅ pappret. Det är ju både positivt och negativt att ha en sällskaplig katt, haha...





Nähä, nu ska Bitter Britta sluta gnäll och fortsätta med sin läsande! Hoppas att alla andra får ta del av det underbara vädret iaf, det är ju som sagt kul för ER om ni gör det menar jag...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: louise

Aaaaah shit va ja älskar dig!!!!

2009-04-25 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0