Så är det med det!

Ja vad ska jag säga... jag hade verkligen tänkte att börja blogga. Det var i maj jag fick den fina iden och nu är vi slutet på september. Jag vet inte vad jag ska skylla på...  ingen tid, inget internet, ny kärlek, flytt, semester. Äsch jag vet faktsikt inte. Utan att säga för mkt så kanske jag börjar nu, om jag vet hur jag gör, om jag har tid, om internet inte strular, om jag bor kvar...

Just nu så har jag som två delar av mitt liv, en sjukt seg och långsam och den del som är sjukt roligt! Den sega delen är skolan. Jag fattar inte att jag ska ta ett lån för att ha föreläsning 6 timmar i veckan,utan hemuppgifter eller någon utmaning what so ever. Jag kanske borde gjort som syrran och börjat plugga till arkitekt, ja menar hon pluggar ju tio timmar om dagen, snacka om att den tjejen får valuta för sitt lån!! Ja jag säger som alla andra, "det kommer igång Fia" "det blir bättre sen"... Jag hoppas verkligen det!

Den roligare delan i mitt liv är i England just nu. Louise! Jag har träffat den mest perfekt tjejen som finns. Hade jag inte haft den turen att hon valde att flytta med mig till Kalmar vet jag inte hur jag skulle överleva... Vi kan göra allt tillsammans.  Allt från att sitta som två nötter i soffan en hel dag och framåt klockan åtta på kvällen komma på att vi kanske borde hitta på något. Eller cykla Kalmar runt! Eller gå ut för att ta två öl och hamnar hemma klockan allt för sent med fyra helt okända personer på efterfest. Jag fattar bara inte hur jag ska klara av att göra alla dessa saker ensam i en vecka nu... Hm, älskling jag kommer sakna dig.Vi får helt enkelt ta igen det när du kommer hem.

Så är det med det!

Kommentarer
Postat av: C Ho

Jättekul att du tar upp bloggen igen, hoppas bara d går bättre än sist! ;o)

Så nu kan vi följa hela dagarna..hi hi..Supernice!!!

2008-09-22 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0