Kuckeli kuuuuu...

Kul att jag vaknade en och en halv timma innan jag är tvungen att gå upp. Det finns ju liksom inte så mkt att roa sig med så här dags. Eftersom jag även känner mig as trött, trots mina åtta timmars sömn, så kommer jag mig inte för att göra något. Typ, diska, läsa, skriva, duscha, äta frukost...Jag har mensvärk också, gör skit ont, kan vara en bidragande faktor till att jag inte får någonting gjort, vill ju helst bara lägga mig i sängen å käka alvedon. Alternativt riva ut allt som finns runt omkring min livmoder och få stopp på detta krämpande. Kul att ha mens, vara ensam och trött... (Jag är faktiskt inte så bitter, är faktiskt en ganska glad skit just nu!)

Idag är iaf en av de där ensamma dagarna. Hu! Men efter att ha haft en jätte mysig kväll med kusin Sara igår, så ska jag nog klara en kväll i ensamhet. Jag har ju lite att syssla med i skolan så! 
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0