Har inte ...

Har inte allt för mkt att berätta om min söndag. Är lite trött i huvudet efter igår... Det blev ett par öl kan jag känna så här i efterhand. Har nu testat kåren, kanske något överksattat??!! Det var iofs jäkla trevligt  att ölen kostade 19 - 25:-... haha kanske därav huvudverk. Det var kul att få hänga lite med Elin å Emma! Lite svårt dock att lära känna någon när man inte ens kan prata för musiken är så hög att jag inte hör mina egna tankar.

Trollet är snart hemma!! Måste hinna fixa lite nu...

Kommentarer
Postat av: nallie

Kul att du umgåtts med lite klasskompisar! Blir ju lite roligare då... du vi måste kolla den där helgen snart för det börjar bli olycksbådande fullt i kalendern och tiden rinner iväg...idag ville chefen att vi skulle fylla i jul-ledigheten!VA?!

2008-09-29 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0