Familjefredag och lördag!

Mamma, pappa å mille har varit här. Mkt mysigt! De dök upp fre eftermiddag och vi fikade och tog oss en tur i kalmar o kollade min skola. Klocka 7 så var vi bjudna till Sara å Jesper på middag! Mkt trivsamt och god mat! Klockan 22.30 begav vi oss iväg till Öland! Mitt i mörka natten för att ta del av konstnatta. En underlig tillställning, men väldigt kul. Ända fram till strax efter ett åkte vi runt på Öland och kollade på loppis och konst.  Trötta åkte vi hem igen och somnade hela högen runt klockan 2.

Idag så åt vi frukost hemma och tog oss ner på stan. Jag fick en lampa idag! Skit snygg golvlampa som jag å Louise gått å spanat in i ett skyltfönster (på tok för dyr för oss, men pappa betalade nu!!). Jag fick den i födelsedagspresent, istället för en utlovad middag. Kanske lite mer hårdsmält med en lampa men ack så fint det blev!! Sen packa vi bilen med familjen och fika korg och tog oss till stensö för att fika i solan! Vi fick med oss Kusifin Sara och Jesper kom åkande lite senare. En mkt trevlig dag! Nu har Gsons åkt hem och jag ska nog sova en timma

Ska kanske umgås med några klasskompisar idag, vi får se eller om de blir SaraJesper häng natten lång... Det lär ju visa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0