Ensamträning, vad är det?

I fredags lärde jag mig, efter att ha varit på "Ladies Night", att vi kvinnor minsann inte blir några ladies trots att åren går. Jag fick uppleva en riktig köttmarkand under mitt besök i nyköping. Tänka sig att 3000 kvinnor/tanter/tjejer kan bete sig som en flock med vargar bara för att de fått i sig lite skumpa, vin och lite skaldjur och det är tre något kända män på scenen. Jag tänkte att man kanske var klar med det beteendet efter att fjortis stadiet hade lagt sig, men uppenbarligen blir det bara värre. Att de sen tror att de stackars karlarna på scenen ska se just dem bara för att de står upp, hoppar å tjuter och ser mest trånande ut är underhållande. Kanske så överdriver jag aningens... men det var kul att se. Eller?! Självfallet var jag ju den 3001 personen som sansat satt på min stol och gnaggde på en räka, utan att bry mig om vad som försig gick på scenen!

Lämnade Louise vid flyget också, vansinnit tidigt på söndag morgonen. Lite ensamt är det just nu i vår lya. Men mamma uttryckte det så att " det kanske är bra för dig Fia med lite ensamträning" hm... som om jag vore en lite valp som behöver lära mig att vara ensam. Har inte uppskattat ensamhet tidigare och gör inte det nu heller. Självklart är jag inte bitter för att Louise får åka till England, utan jag unnar bara henne det... Inte alls bitter inte alls bitter...

Som tur är kommer hon hem snart och jag behöver inte vara själv så många dagar denna vecka. Det har jag nämligen ordnat för mig! Kusin kommer i morgon, ons och tors blir lite ensamt men sen på fredag kommer mamma o pappa. Jaha då... mor å far! De stannar nog till söndag vilket är samma dag som Louise kommer hem! Fuck off ensamträning!!! Ensam träning up my ... !

Kommentarer
Postat av: din love

men honey... hahaha.. sa javla sot du e.. men ja kommer ju inte forens pa mandag.. nee skamt at sido.. babe ja saknar dig massor... vi suger pa ensamtraning... varfor ska man tranas pa de.. fattar inte...

2008-09-22 @ 23:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0