Att det ska vara så svårt...

... att stå framför sin egen klass och presentera vad jag skrivit. Det är som om jag gick i första klass och gjorde mitt första föredrag. Den situationen var jag i idag. Helt galet. Jag fattar inte vad det farliga är. Handsvett, darriga ben och rött fejs. Kul om jag skulle bli företagsledare en dag och inte kunna stå inför företagets vad-det-nu-är för grupp utan att rodna. VA? ska det vara så här... herre gud.

Jag menar det är ju inte så att jag står naken framför klassen med ett ämne som jag absolut inte kan någonting om och ska stå där i två timmar och prata på kinesiska samtidigt som jag gör allt på teckenspråk och måste stå still på ett ben. Utan jag ska prata i fyra fem minuter om ett ämne som jag skrivit om ihop med min grupp. Ett sketet arbete inte en rapport som ska rädda världen. Jaja... nu är det över och handsvetten har runnit undan, jag ser normal ut i ansiktet och benen har slutat skaka.

...jag fattar ändå inte att det ska vara så svårt.

Kommentarer
Postat av: Stina

söt du är hjärtat! Saknar dig massor!!

2008-10-10 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0