Lite vår i luften...

Precis som jag skrev igår, jag har en del att läsa. Allt detta inför tentan den sista oktober. Jag känner att jag inte riktigt förstår hur NÄRA sista oktober är. Jag antar att det är fler med mig som tycker att tiden bara rusar iväg. Jag tycker liksom att sista oktober är ju först i höst. Snarare närmare början av vintern, för november är ju bra nära vintern och sista oktober är ju hur nära november som helst. Å kollar man ut nu eller som när vi gick vår dagliga promenad förrut kan man ju tro att det är vår, tidigt vår, eller lite lagom vår med sol och vackert väder. Å vad jag vet så är nästan vinter väldigt långt bort från
lagom vår... Iaf det jag vill säga är, jag gillar inte att läsa. MEN jag har börjat läsa idag! Jaha då... ett par sidor. Skummar, ögnar, läser lite lätt, bläddrar igenom... vad vi nu ska kalla det!

Har ialla fall slutat snusa, MEN kanske tar en cigg eller fler per dag. Men det jag är nöjd över är att jag "bara" röker lite, INTE snusar mkt och röker lite... Något positivt iaf. Saknar mitt snus... det är ju en del av mig, som en del av min identitet. Så lite sorgligt är det ändå...

Apropå att tiden bara rinner iväg så har jag pluggat/Lousie å jag bott i Kalmar i 1,5 månad. Det är 2,5 månad sen jag slutade på Hemtex. 3,5 månad sen jag å L förlovade oss. 4,5 månad sen vi blev tillsammans! Haha... herregud. Nej nu försöker jag bara sysselsätta mig med annat än att läsa... Tillbaka till företagshälsovårds djungeln!
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0