Tisdag??

Tisdag!
Vad säger en tisdag, ingenting. Onsdag är ju lilllördag, torsdag är ju ärtsoppa å pannkakor, fredag är slutet på veckan, lördag är alltid lördag och söndag är en bra sköndag å så kan man gå till kyrkan om man vill, måndag är ju den segaste dagen någonsin. Men tisdag, vad gör man då?!
Jo man har varit i skolan hela dagen! Vi jobbar för fullt med vårat arbete! Det går framåt! Vi är snart klara, det känns riktigt skönt! I kväll ska vi träffas i gruppen och göra slutsatsen! Men först ska jag gå ut å gå, med Elin! Bra jobbat va? Umgås med en klasskompis efter (snarare mellan) skolan! Ska bli båda kul å skönt. Trots regn å kyla, så ska det bli kul!


Jag kom på att tisdag har en bra uppgift! Fettisdagen, aha!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: stinis

själv förstår jag mig endast på fredagens, lördagens och söndagens mening, varför så många dagar mellan de bra dagarna...fattar inte det!!!



Puss puss

2008-10-30 @ 08:58:33
Postat av: stinis

själv förstår jag mig endast på fredagens, lördagens och söndagens mening, varför så många dagar mellan de bra dagarna...fattar inte det!!!



Puss puss

2008-10-30 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0