Otränad o lat...

När vet jag att jag är väldigt otränad? Jo när jag går en lång promenad, handlar på ica på vägen hem och bär en kasse mat i vardera hand i cirka tio minuter hem, OCH får träningsverk dagen efter. Då är det illa, å då är nu. Jag har ont i ljumskarna, axlarna och mellan skuldrorna. Kul att min kropp förföll när jag blev 24. Eller ska jag kanske banna mig själv för att jag inte kommit igång med varken jogging eller friskis.

Det är nu jag tänker bråka med mig själv: 
tiden bara springer iväg Fia å det vet jag själv! Hur ska du hinna jogga om inte tiden finns.

Men du Fia du har knappt något att göra i skolan å inget annat tar upp din tid. Du är lat!! 

Mäh! Jo jag har massor att göra... tänka ut vad jag/vi ska äta till lunch, laga lunch, ta en power nap, gå en sväng på stan, handla kanske, fika med Louise. Alltså schemat är pressat å nej det finns ingen tid för träning. Å förresten har faktiskt Lousie å jag varit ute å cyklat å gått.

Hm, bra Fia, detta kommer göra dig till en gladiator! Duktigt duktigt! Dessutom VEM lagar maten? Du??

Nämen det kanske inte är jag som lagar mat, men diskar faktiskt. Å diska tar mig en halv dag, eftersom jag väntar på att det ska torka så jag kan lägga in det i skåpet. Sen har jag faktiskt inte råd just nu att börjar på friskis... Nä just det! Jag försöker faktiskt tänka lite på eknomin här, miss slösa!

Ja jag kan sitta i timmar å bara bråka med mig själv! Bra va?! Att jag reder ut konflikter med mig själv. Allt för att stärka min relation till mig själv... Det värsta är ju att jag faktiskt skulle kunna göra detta samtidigt som jag joggar... Fuck jag kom på mig själv!

Ja det gjorde jag! HA!

Kommentarer
Postat av: C Ho

Sluta jiddra börja blogga!!!!!!!

2008-10-09 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0