Måndag, igen!

Måndag, igen! Skolan är igång för fullt... ännu närmare till tentan å vi jobbar på med vårt lilla arbete. GÅr så där, har lärt mig att det inte alltid blir som man tänkt sig. Vi hade en bra idé från början men den hängde på en del svar från företag. Å när då inte företagen svarar så får man helt enkelt ändra inriktning på arbete. Det gjorde vi idag, efter handledning från vår lärare, och den ska lämnas in på torsdag. hm... men jag tror att det blir bra till slut!

Helgen har varit rolig! Mille var här och hängde med oss från fredag natt till söndag eftermiddag. Vet inte riktigt vad vi gjorde men tiden gick å vi hade kul. En aktivitet känns i min kropp idag: bowling. Ena skinkan å armen... Sprang i lördag också, det känns iofs ännu mer. Träningsverk i låren. Bara att fortsätta kämpa med träningen, puh!

Nu är jag hunrig å ska jaga ett par vårrullar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0