Jajemen, i sista stund...

Tänk att miss-jag-gör-det-i-ststa-stund är igång igen. Har varit riktigt flitig i dagarna tre! Läst, skrivit ner anteckningar och använt min överstrykningspennor för första gången. (Tycker för övrigt att det känns som ett brott att stryka över meningar i mina nya böcker, men man gör tydligen så som student!) Hur i helvete tror jag själv att jag ska kunna läsa in en helkurs på 3 dgr? Jag svaret kommer i morgon! Klockan 8 är det dags.

Idag ringde en kille om en lägenhet som vi är intresserade av att gå och titta på! Höhö, en vindsvåning på 110 kvm. Gissa om två stycken kommer bli frälsta! Det finns kakelugnar och det är trägolv, det låter ju typ som att hamna i lägenhetshimlen. Vi får väl se, det är inte bara vi som ska kolla på den, men ett steg närmare ialla fall. Jag saknar att ha pengar och utrymme för att inreda. Det först nämnda är väl det som håller mig tillbaka. Vore kul att få något nytt att sätta tänderna i!

Halloween i helgen! Det blir en massa, hoppas jag, brudar här som ska festa. Sen antar jag att det blir svinstian kåren lite senare, vi får väl se!

Ok, gode gud, önska mig lycka till i morgon! Peace!

Kommentarer
Postat av: C Ho

Lycka till!!! D här grejar du!

Puss & Kram

2008-10-31 @ 19:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0