En färgglad lördag!

ThumbnailThumbnail


Okej, tenta 1 är gjord och ledar mig till tenta 2, alltså jag klarade det INTE. Jag har bara mig själv att skylla så, så-kan-det-gå. Jag får lägga krutet på omtentan som är på lucia(??)... Hade en fyrtio minuter upppeppning/tips-råd-samtal från min kära far... Analys med Louise och mamma och några koppar kaffe å depp, sen gick det över.

Halloween har passerat och jag klädde ut mig! Det blev en hiphop look! Med lite hjälp från viss expertis så blev min utklädnad mkt färgglad och trovärdig, kanske inte så otäck/läskig! Jag var en snabb sväng på kåren och folk förstod inte atrt jag var utklädd! Måste ju betyda, utmärkt klädsel! Om jag ska vara ärlig så gillade jag min outfit som fan! Får hoppas att Louise inte läser detta då jag inte erkänt det riktigt för henne. Trots mängden färg och STORA byxor, så trivdes jag!

På kåren såg jag ett genomgående tema, tjejerna var jävular och killarna var jokern från Batman. Det var dock kul att se att folk faktiskt klär ut sig! Majoriteten var utklädde, tummen upp för det!

Yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0