Lördag!

Huvudvärken är kvar... jag undrar om jag ska åka på en förskylning nu när även min hals sviker mig. Tur att jag är pank men har en del plugga att göra! Det borde betyden, om inte kusin övertalar mig att gå till harrys, att jag har en lördag kväll helt för mig själv med ont i halsen å dåligt samvete över att jag borde plugga men antaligen inte kommer att göra det.

Det har förövrigt kommit snö. SNÖ, vem vill ha snö?? Inte jag. Jag tycker att det kunde väntat till den 24 december med det. Då är det okej med snö men i slutet av november är väl att ta i. Förhoppningsvis så kommer den försvinna illa kvickt när den upptäcker att den inte är välkommen!

Ja tillbaka till min lördag i soffan med te i ena handen o fjärrkontrollen i den andra... Tror inte att kusin kan få ut mig idag. Vi pratade om att vi skulle slinka in innan de börjar ta inträde på harrys, smart drag! Det var bara så att det skulle ske innan 21. 21,00 det är verkligen inget alternativ.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0