Finns tomten?

För den som missat det så är den mindre än en månad kvar till jul. Det eviga frågan är: Vad ska jag köpa till alla i julklapp...?" Nu kommer jag inte avslöja några ideér jag har då jag vet att en del av min familj läser min blogg lite då och då. Å hur kul vore det om de visste vad tomten ska komma med till dem?

Jag har i några år undrat över en sak. Finns tomten?! Jag tror inte på tomten å har inte gjort på det på länge, men min sambo gör. Så jag kommer inte heller tala om att tomten faktiskt inte finns på min blogg eftersom jag vet att hon också läser min blogg då och då. Eller så var det inte alls det jag funderade över utan: Varje år tycker jag att folk i min omgivning säger att de inte ska köpa julklappar till varandra. Jag har även själv i några år försökt att minska lite på mina julklappsköp, något år tom avstått julklappar. MEN varje år får vi höra hur julhandlen ökar och ökar. Hur går det ihop sig?

Själv önskar jag mig i år ingenting. Inte än i alla fall. Bye bye! 


Kommentarer
Postat av: louise

du önskar ju dig en plattång ju e sån man kan locka med också!!!

2008-11-28 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0