Times fly...

Okej tiden rinner nästan ifrån mig. Idag är det torsdag... helt knäpp. Det känns som om det var lördag igår men så är ju inte fallet för alla som kan veckodagarna. Jag har i två dagars tid umgåtts med min dator. Men vi har kul ihop... ibland är vi på biblioteket, ibland hemma å idag hos Jennifer. Men jag trivs med den... väldigt enkel att ta med sig och den talar aldrig om att den har tråkigt eller att jag skriver för mkt!! Bra kompis! Men jag har umgåtts med Jennifer idag också, vi håller på att rannskar Försäkringskassan... eller ialla fall skriver om deras hälsoarbete.

Eh, jag som sagt upp mig från Hemtex å kanske inte hade tänkt att jobba där igen fick ett mess idag som sa att jag ska ta kontakt med Hemtex här i stan för kanske en möjlighet till extra jobb. Å det kommer jag göra! Hahaha, jag har ju smugit runt i den butiken ett par gånger å kollat läget! Självklart inte lika fint som i "min" gamla butik, MEN det kan väl duga åt en gammal räv som mig! Som student ska jag kanske inte vara så kaxig vad det gäller extra jobb, så jag ska hålla tummarna för att det går vägen!

Ja så kan det gå! Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Lisa "theExboss"

Klart att Du får jobb där! Men Du måste lova att Du kommer till sommaren till mig i Nypan! KRAM

2008-11-21 @ 01:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0