Tant Fia på kåren!

Riktigt rolig tjej middag igår! Mat, vin och en massa babbel!
Faktiskt riktigt roligt på kåren! Jag dansade hela den 1 och en halv timma som jag befann mig på stället! Stort Fia! Mina klasskompisar påtalade ett antal gånger, "vad kul att du hitta ur ut lägenheten" "kul att du är på kåren" " Du passar ju in här på kåren ändå"... hmmm jag vet inte om jag ska tolka det som att de ser mig lite som en tant, som aldrig går ut. Jaja det är ju deras problem, jag vet ju att jag är 24 år och en riktigt partypingla, utan dess like!! Eller var jag den 24 åring som hellre sätter sig på en pub å tar ett par år eller ligger hemma å kollar på Sex and the city och önskade att jag hade obegränsat med kläder, klubbar att gå ut på ochen oändlig mängd med cosmopolitan.
 
Riktigt slut idag... Huvudet är ganska tungt idag. Ögonen hänger inte rikrigt med, de är på halv stång. Synd bara att de är de verktyg jag behöver för att  kunna göra klart mitt arbete tills i morgon. Jag är glad att mitt tredje verktyg, datorn, inte hängde med ut igår, så den är fit for fight. 

Tillbaka till "hälsofrämjande arbete"! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0