SM guld, inte illa!

En bra förra vecka i skola! Äntligen har det kommit en lärare med sinna för organisation! I like it! Nu är jag förbered vilka arbeten som ska vara inne vid en viss tidpunkt och när hemtentan ska göras. Ja just det hemtenta, jag hoppas att det blir ett bra redovisnings sätt för mig! Har fortfarande inte fått något svar om hur det gick på tentan.

En bra vecka för Kalmar, SM guld, bra jobbat! Jag ska erkänna att jag inte riktigt förstod allvaret i gårdagens match förren precis innan matchen visades på tv. Men när jag o Louise gick ner på stans senare på kvällen förstod jag allvaret! Det var inte bara vi två som tagit oss ner till stortorget i Kalmar, det var många tusen andra kalmariter som stod där å skrek "Sm guld sm guld sm guld". Mäktigt faktiskt!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0