Min farmor sa...

Just nu känner jag mig lika grå som himlen. Är inne i en jag-är-bara-mest-alltid-skit-sur-period. Men det positiva med grått är att det är en av mina favorit fäger... Men som min farmor skulle sagt: "Fia, det går över tills du gifter dig!"

Så i all min surhet, så är det en lite kul grej iaf! Jag ska börja i kör! Frågar vi Louise så är det en kyrkokör, efter att vi gått å sett ett uppträdande som var i en kyrka. Men så är inte fallet, utan idag ska jag sjunga julsånger! Vi får se om jag tycker att det är kul men jag kan ju alltid prova!

Efter att jag gift mig och börjat sjunga i kör kanske livet känns lite roligare, until then... CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0