Men hallå...

Jag vet inte varför jag tyckte så himla synd om mig själv igår. Det har som tur är vänt. Jag är inte lika grå som igår utan någon gladre!

Kören, det gick bra... Trots Lousie konstanta leende som säger: "he he he du går i en kör, en kyrkokör..." Som tydligen betyder att hon stöttar mig :), så var det helt ok! Det kändes att det var ett tag sen jag sjöng på allvar och under så lång tid. Det svåra jag kommer att ha är att jag är så förbannat glömsk. Hur ska jag komma ihåg tio nya jullåtar med mitt minne?? Jag fick lära mig i helgen att jag inte är glömsk som en guldfisk, för guldfiskar har inte så dåligt minne som det sägs, MEN jag har förbannat dåligt minne. 

På tal om guldfiskar, fick jag i helgen för mig att det skulle vara väldigt snyggt med en guldfisk i en skål. I hyllan i köket! Kul att jag ser ett fiskliv som en inredningsdetalj. Men det vore iaf snyggt! Jag vet inte om min sambo blev lika förtjust som jag, kanske för att det inte är en hund?! Men en hund skulle ju inte vara alls lika snygg i hyllan. Ja vi får väl se om det blir en fisk eller ej!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: din babe!

Älskling jag köpte ju lax idag räcker inte det??? Nu tycker ja att du e lite krävande PLUS att vi har torsk i frysen!

2008-11-14 @ 23:47:12
Postat av: Anonym

Plus skriv bara snälla saker om mig eftersom släkten läser:) Tack im done:)

2008-11-14 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0