Försäkringskassan... försäringkasnasna... färsökringknnas... bla bla blaaabla

Nu är jag trött på Försäkringskassan, men inte för att jag har något ekonomiskt intresse av dem. Inte för att jag suttit timmar i telefonköer eller blivit utan bidrag månad efter månad, utan för att jag gjort ett arbete om dem. Herregud, med all information, om deras personalpolisy och hälsoarbete, som jag har nu skulle jag kunna söka jobb som personalchef hos dem.

Det värsta är att även om arbetet är klart så bor jag ju gärna granne med dem också. De har två plan med kontor och fönster i huset mitt emot, så jag undrar om de kanske har en del information om mig också, haha. De vet kanske mer om mig än vad jag anar.

Finns det något bättre sätt att rensa huvudet än att gå en promenad? NÄÄ, just därför tänker jag göra det... Å sen återgå till mitt studerande av vetenskapliga artiklar! Mmmm, vad mitt liv låter underhållande!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0