Å så kom en del av livet tillbaka...

Igår kom livet tillbaka, jag var och lånade box nr 2 med "sex and the city". Lousie å jag hade som vanligt fredagskväll igår,käkade räkor å drack några öl, Jätte mysigt! Sen satt vi på "Sex and the city"... herregud, tio i tre i natt kollade vi först på klockan å konstaterade att det kanske var dags att gå å sova, haha!

Jag hoppas att ett sådan beroende inte är farligt, eller påverkar än alltför mycket... Fast igår när jag skulle iväg till systemet å köpa några öl hittade jag inte mitt leg. Samtidigt messade jag med Louise och förklarade att jag, kvart i sex, kanske inte skulle hinna ner till systemet för att jag sprang runt i vår oälndligt stora lya och letade förbrylt. Louise tänkte, berättade hon senare på kvällen:"Varför måste hon göra allt i sista minuten". Vilket är helt Lousie sätt att göra saker (i sista stund). Varpå jag säger, kanske med lite allvar i rösten:" Kommer du ihåg det sex and the city avsnittet då charlotte kände att hon hade lite samantha egenskaper i sig och samantha kända att hon hade lite av Charlottes egenskaper. Det är precis som oss nu". VA??? jag menar hur långt har det gått?? Vi har alltså börjat referera vårt liv till Sex and the city...

En kommentar till min kära flickvän som kommenterat min blogg: jag vet att vi har lax o torsk i frysen, men vem fan stoppar det i en glasburk och ställer i en hylla?? En mkt otrevligt och orealistisk kommentar hörrö... Tror jag ska börja kolla på blocket efter lite fiskar! "Gul orange gulsfisk längtar efter nytt hem. Arvid är snäll och uppfostrade, vi säljer honom på grund av tidsbrist".Hahaha...

Btw, idag är det lördag å vi är lediga samtidigt! Very nice! I kväll blir det visserligen tjejmiddag! Ska bli kul!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0