404:an till...

... IKEA gjorde min dag igår! Jag tog mig en dag ledigt från det alltid jag-borde-plugga tänket. Jag gick runt, ensam, å kollade ! Det var riktigt kul! Sen är ju budgeten begränsad, men jag fyndade, som vanligt på IKEA, en lampa till "sovrummet" och nya glasvaser till mina orkideér! Det blev så fint så! Okej jag gick inte helt själv, min kära kusin jobbar där ochså vi gick en runda tillsammans en stund!

Idag är det dags för gruppstudier. Vi ska göra ett arbet om försäkringskassan... hm det kan ju låta mindre kul, men det ska bli intressant att se hur de arbetar med hälsofrämjande arbete med tanke på att de arbetar men människor i behov av deras tjänster. Jag ringde dit för ett tag sen för att få tag i en email adress till damen vi ska träffa idag och den tjejen  som svarade är i STORT behov av något slags personalvård. Hennes griniga ton skulle ju få vem som helst att aldrig ringa dit igen... Hon suckade mig i örat när jag frågade henne om adressen, suckade... Då undrar jag varför man arbetar på det stället om man inte ens kan hålla "minen" när man svarar i telefon...

jaja alla kan ju inte avar lika trevliga som jag :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stinis

åhh jag borde verkligen starta eget. Försäkringskassan verkar ju uppenbarligen vara i behov av mig och min tjänster....Puss på dig vännen!

2008-11-19 @ 18:06:46
Postat av: Fia

Ja jag vet! Säg upp dig å gör något nytt spännande istället!! Du behöver väl inte en stabil ekonomisk situation just nu ;)

2008-11-20 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0