JulbOrd.

Nu har jag upplevt årets julbord också. SÅ, c h e c k för julbord! Snart är det inte mycket mer jag behöver för att julen ska vara komplett. Några saker har jag kvar, tomten, julklappar och julgran!

Julbordet innebar även samma sak som min första sittning på kåren. Så nu har jag gjort det också. Men shit vad jag fick i mig mat. Det är lite så att släppa mig i närheten av en buffé, eller det är ju det som är meningen med det hela. "Ät så mkt du orkar, skitsamma om du mår illa, äter för mkt eller tar fem gågner om, du måste ju få VALUTA för pengen!". Jag hade en väldigt rolig kväll igår! Klassen klämde in sig i mitt vardgasrum innan vi drog till kåren. Vi kom vi åt vi drack vi gick hem till mig igen! Mycket mat och mycket skratt! Jag känner mig, trots en promenad på morgonen, stor som en köttbulle.

Nähä även idag måste jag ta mig till skolan så det är dags för en renovering av hår och ansikte. Fortsättning följer... med jakten på jul i kalmar!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0