Svett, blod och tårar... (Ja, utan blod och tårar!)

Jaha nu sitter jag här efter att ha träffat gyminstruktörer och känner :"What?? Är det värt denna smärta?". Jag har ont i benen sen i onsdag, ont i axlarna, och kan bara säga att i mogon, i morgon ojojoj... Mina magmuskler kommer skrika på mig och fråga vad i helvete jag gjort med dom?

Men tjejen som var instruktör var bra! Hon såg ut som en oskyldigt liten fin tjej när jag först såg henne, MEN när jag såg henne träna senare efter hon hjälpt mig, såg hon helt plötsligt ut som en av de galna karlarna som står framför spegel och liksom glor sig själv i ögonen å tänker (tror jag): "Ta en till din svaga jävel, en till...".
Så det var kanske därför hon sa efter att ha lagt upp passet och jag föreslog fler olika övningar,"Vi kanske inte ska lägga till fler övningar i början" å log lite snällt. Jag tror hon kommunicerade med mina förskräckta muskler som säkerligen bara gapade av förvåning när jag bad om fler öveningar. Jag tror att hon såg igenom mig å såg att jag inte är en spegelstirrare som  hon. Jag har nu i alla fall ett upplagt gympass. Å trots vissa motsträviga kommentarer på mitt förra inlägg, hahaha, så tror jag att denna gång kommer jag verkligen fortsätta träna, mer än en vecka ialla fall.
 
Jag gjorde alla övningar i alla fall, på överkroppen, benen får vänta ett par dagar. Så jag har börjat!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillar ordet "spegelstirrare", ha, ha, ha!!!

2008-12-05 @ 13:45:39
Postat av: Fia

Visst är det bra? Jag tycker ordet säger allt!

Jag menar har man varit på ett gym så har man ju garanterat sett dom, spegelstirrarna!

2008-12-05 @ 14:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0