Mp3 + Ica = s a n t!

Kul att jag är sönder mobbad av min tjej nu... jag heter numera tant fia hemma. (Här sparkar vi på den som ligger....)

Igår gjorde jag ett smart drag när jag gick till ica för att handla. Jag hade mp3n med mig! Det var nämligen inte bara jag som skulle handla utan nära hela kalmars befolkning  blev tvungna att handla halv fem på en fredag, fattar inte alls varför?! Så jag gick där i min egen värld. Hörde bara musik, såg hur folk trängdes och blev arga på varandra.Jag trängdes också men jag hörde ju inte om någon blev arg på mig! Bra va?! Taklade tanter, gubbar, barnfamiljer med min stora muskulösa kropp åt höger och vänster. Good of me!

Idag blir det klassfest, förhoppningsvis får alla plats i mitt vardagsrum och samtidigt kunna äta. Det gick ju ganska bra sist de var här så det ska funka i dag med!!

Glad Lucia på er!

Ciao / LuciFia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0