Lång helg!

Efter en helg, en låång sådan blev det, med blandade aktiviteter även denna gång så har pluggandet kommit igång igen! Känns så bra att kunna lämna in den restuppgiften jag hade kvar tack vare att jag inte klarade tentan.

Helgen känns lång eftersom Louise varit ledig tre dagar (varsågod "kusin" Åsa, nu fick jag med det ;) ) och vi har hunnit med hur mkt som helst. Lusse bakat blev kanon! De blev så fina så. Vill också sätta ett litet "c h e c k" för lussebullar i julstämningen på Fabriksgatan 28. Det gick även att äta, tror jag. Ingen av dom som var här och fikade igår har hört av sig om magplågor i alla fall. Rödvins drickande gick bra! Det slutade med, för mig, total spö i yatzi. Men jag unnar andra att vinna så inte blev jag grinig över det inte!

Tränade idag! IGEN, till de som inte tror att jag ska fortsätta. Lousie och jag klarade även av det tillsammans. Jag tror inte att det är många saker som vi inte klarar av att göra. Vi har liksom passerat många trösklar, som exempel bygga IKEA möbler. Jag tror att det är det ultimata sättet att testa sitt förhållande på. Även att flytta till en stad där man från början känner två personer, sätta sig i en etta med begränsad ekonomi. Jag vill bara skryka lite, vi är tamefan riktigt bra tillsammans!

Har kommit på att jag saknar mina vänner i Nyköping nu. Nu är det snart dags att åka "hem"! Saknar er!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sofi

Du bloggar ju iaf, se till att din fruga börjar uppdatera sin blogg också :) Annars får ingen av er träffa "the Limpa" i jul ;)

2008-12-09 @ 13:54:05
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Adde

Såg att Tomas rekommenderade din blogg, den e nice!

2008-12-09 @ 17:36:05
Postat av: Stina

Jag saknar dig med!!!!!MASSOR!!!!

2008-12-11 @ 13:32:31
Postat av: Cissi

I miss u 2 babe!!!

2008-12-19 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0