Förskyld...

Efter en sjukt bra helg så försvann glädjen lite grann... som ett brev på posten kom förskylningen. Ja, varför ska man hålla sig frisk och orka göra saker som normalt folk när man kan ligga i sängen å snora?! Nä jag vet inte, tycker detta är as kul. Orkar inte fixa hemma och orkar knappt plugga. Men jag ska läsa vidare om "Vårdens svåra val", dvs hur de prioriterar i sjukvården. Kan ju vara intressant att få veta om jag nu skulle behöva söka hjälp för mig förskylning. Hamnar väl antagligen i botten skicktet...

Annars hade jag en väldigt rolig klassfest i lördags! Det blev riktigt lyckat!

Snor och snörvel!

Kommentarer
Postat av: Lisa "theExboss"

Ja du vännen! Jag vill inte säga det men kan inte låta bli..... -Vad var det jag sa! ( se kommentar längre ner)

2008-12-17 @ 00:54:18
Postat av: Fia

Jag visste att den kommentaren skulle komma från dig!!! Hahaha...

2008-12-17 @ 12:35:27
Postat av: Lisa "theExboss"

Tja, vad ska man säga? Jag är blott en enkel natur med paranormala förmågor. Glömde jag ödmjuk? ;-)

2008-12-19 @ 07:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0