Då var det dags!

Nu finns det ingen turning back. Jag har skaffat mig gymkort. Japp så nu förväntar jag mig att jag blir vältränad. Problemet är att jag är lat , bekväm och vill gärna att det händer något direkt. Men jag har fått för mig att jag måste anstränga mig för att få resultat. Så vi får se om det blir nån skillnad till BEACH 2009.

Var just på en mysig glöggkväll med tjejerna i klassen, å med tanke på hur många lussebullar jag åt och alla pepparkakor jag fick i mig så känns det som om det blir en sommar 2009 i vassen också.

Den som lever får se! Ciao!


Kommentarer
Postat av: The Ex-boss

Snälla, rara Fia! Hur många gånger har Du inte börjat att träna? Du vet ju vad som händer om ca 1 vecka... ont i halsen, förkyld och du måste lägga ner projektet! Hoppas du bara köpt månadskort.. Förresten så är du redan snygg!

2008-12-05 @ 01:09:51
Postat av: Fia

Hahaha, tack snälla för din stöttande ord ;)



Jag vet jag är hopplös men jag tänker som jag gjort tidigare "den här gången"!!

2008-12-05 @ 11:10:41
Postat av: Stina

Håller med tidigare talare! Du är redan snygg och om du med din kropp bara vågar bada i vassen då vetefan vart jag kan bada...badkaret? själv? och släckt kanske? =)



Lycka till med träningen, tränar du så möjliggör du ju att kunna äta pepparkakor varje dag och kanske ligga på plus minus noll ändå =)

Puss på dig!

2008-12-05 @ 12:17:49
Postat av: Fia

Haha, ja vad ska jag säga. Vi kan ju bada i vassen ihop, eller så kan vi ta steget fram ut vassen tillsammans i sommar!



Sant med träning och pepparkakor= plus minus noll! Får ha det i tankarna när jag sitter i alla dessa maskiner å bara vill gå hem!

Puss på dig Stina!

2008-12-05 @ 13:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0